Известие

Collapse
No announcement yet.

проблeм със 156 сеене

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    На мене ми излезе 200лв. без тампоните( те си бяха здрави)
    Алфа Ромео 156 1,9 JTD Sportwagon
    2001год 115кс + ремап

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от RASI Покажи съобщение
      (гюбри)
      Убиваш ме с термини.....да не говорим за заглавието на темата - ще рече човек че си зел редосеялка....
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
        Убиваш ме с термини.....да не говорим за заглавието на темата - ще рече човек че си зел редосеялка....
        В интерес на истината редосеялките не извършват такива движения по време на работа даже много право си вървят!
        Виж сеенето със сито е друго нещо! Точно като на колегата колата!
        А заглавието наистина е странно - ще си рече човек ,че не сее както трябва!
        Макар ,че време е вече от Алфа Ромео да започнат производство на трактори,комбайни и защо не редосеялки -защото от Ламборджини вече са напред с матеряла!
        Last edited by jzonkom; d.m.y г., 13:11.
        Алфа Ромео 156 1,9 JTD Sportwagon
        2001год 115кс + ремап

        Comment


        • #19
          Колеги, едно питане. Говорите за реглаж предница, задница на 156. Как става това, като само на предницата има за регулиране на сходимостта на късите накрайници и никъде другаде не съм видял подобно нещо нещо по колата си?
          Ако има и някоя снимчица ...


          ---------- Post added at 11:09 ---------- Previous post was at 11:07 ----------

          Първоначално публикувано от jzonkom Покажи съобщение
          В интерес на истината редосеялките не извършват такива движения по време на работа даже много право си вървят!
          Виж сеенето със сито е друго нещо! Точно като на колегата колата!
          А заглавието наистина е странно - ще си рече човек ,че не сее както трябва!
          Макар ,че време е вече от Алфа Ромео да започнат производство на трактори,комбайни и защо не редосеялки -защото от Ламборджини вече са напред с матеряла!
          Ми те минаха на JEEP само, че вече с емблемата на Аlfa Romeo

          Comment


          • #20
            [QUOTE=Godfather;846153]Колеги, едно питане. Говорите за реглаж предница, задница на 156. Как става това, като само на предницата има за регулиране на сходимостта на късите накрайници и никъде другаде не съм видял подобно нещо нещо по колата си?
            Ако има и някоя снимчица ...



            Задницата също подлежи на реглаж чрез щангите,мортисьорите .....
            Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
            Avensis 2011 -2.0 D-4D

            Comment


            • #21
              Реглажа става чрез задните напречни щанги.Болта който ги стяга е на ексцентрик и по тозо начин се прави настройката.Ексцентричността се вижда,като погледнеш отвътрешнта(предната) страна на моста.....
              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                Реглажа става чрез задните напречни щанги.Болта който ги стяга е на ексцентрик и по тозо начин се прави настройката.Ексцентричността се вижда,като погледнеш отвътрешнта(предната) страна на моста.....
                Аха, двата вътрешни болта ги дават като ексцентрици (зъбец, палец) (EPER). Но не тези, дето държат вътрешните щанги, а тези за външните чиято глава е от вътрешната страна. Ще трябва да разгледам по-подробно.
                Мерси колега

                Comment


                • #23
                  Извинявам се, че отново връщам темата на дневен ред, но вчера огледах задницата. И тези болтове с екцентрични глави са така, само да законтрят главите на болтовете, защото достъпът до главите им е труден. Те не местят нищо, защото отворът за тях в задния мост е кръгъл. И как може да се променя нещо чрез мека връзка(гумен тампон), а не както е на предницата като пример?

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Godfather Покажи съобщение
                    Извинявам се, че отново връщам темата на дневен ред, но вчера огледах задницата. И тези болтове с екцентрични глави са така, само да законтрят главите на болтовете, защото достъпът до главите им е труден. Те не местят нищо, защото отворът за тях в задния мост е кръгъл. И как може да се променя нещо чрез мека връзка(гумен тампон), а не както е на предницата като пример?
                    Заблуждаваш се сериозно болтовете са точно за регулиране аз лично съм ги местил от там като сменях щангите, но после ходих не реглаж. И там видях с очите си како показват уредите когато отидох и как се завъртат болтовете да оправят сходимостта.
                    156 1,8 ТS 99
                    Nissan Murano 2005

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Godfather Покажи съобщение
                      Извинявам се, че отново връщам темата на дневен ред, но вчера огледах задницата. И тези болтове с екцентрични глави са така, само да законтрят главите на болтовете, защото достъпът до главите им е труден. Те не местят нищо, защото отворът за тях в задния мост е кръгъл. И как може да се променя нещо чрез мека връзка(гумен тампон), а не както е на предницата като пример?
                      В грешка си колега,поразлгедай пак хубаво и помисли и ще разбереш,че точно те вършат регулирането......
                      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                      Comment


                      • #26
                        Ще я кача някой ден на канал и ще разгледам

                        Comment

                        Working...
                        X